wtorek, 8 lipca 2014

Nasi przyjaciele PSY I KOTY

W spotkaniu z dziećmi z półkolonii z SP 22 wzięły udział 
 profesjonalne  treserki zwierząt 
Wioletta i Sziraz Nebo
 
Pani Wioletta Nebo jest wieloletnią trenerką zwierząt domowych. zoopsychologiem, zoofizjoterapeutką,
właścicielką Uniwersytetu Czterech Łap
 
"Na naukę nigdy nie jest za późno. Nawet psy starsze można wiele nauczyć, wystarczy, że właściciel chce zmienić relacje między sobą, a jego pupilem. Jest to o wiele trudniejsze, gdyż zarówno właściciel, jak i pies
mają swoje nawyki, które jest trudniej zmienić. Ale chęcią, pasją, trudną i żmudną pracą oraz dużą samodyscypliną można wiele osiągnąć."



Polecamy stronę UCŁ
www.szkoleniepsow.com







4 komentarze:

  1. Jeśli posiadamy kota to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się wpis o kociakach w https://www.polskapraca.info/kocieta-zrobic-dobrze/ i moim zdaniem jest tak, że z pewnością wielu z nas także tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdania, iż koty jako zwierzaki są bardzo przyjazne. Tym bardziej, iż ja także mam u siebie ładnego kociaka. Strasznie podoba mi się to co przedstawiono w https://kotymainecoon.pl/maine-coon-najwiekszy-i-najbardziej-przyjazny-kot-domowy/ i moim zdaniem, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że kotki są dość popularnym pupilem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdania, że kociaki są bardzo ciekawymi zwierzętami i na pewno warto jest je mieć u siebie w domu. Bardzo ciekawie napisano o nich w https://centrumpr.pl/artykul/kot-tajski-jaki-jest-jak-o-niego-dbac-i-komu-bedzie-pasowal,144438.html i ja uważam,iż takie kocięta są naprawdę świetne. W takiej sytuacji ja także myślę o tym aby wziąć jeszcze kolejnego kotka do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń